Mysig Helg ! ! !

Marcus



Ligger i sängen nu med min underbara flicka :) Idag när man väntade på vackrast så var man och fiska och lira lite boll med grabbarna så tiden gick hehe. Var så uppåt och ivrig att petra skulle komma för jag tände 20 ljus och köpte rosor och la mig i sängen och överraska henne :) duka man upp med räkor,ost och kex, vart en lyckad kväll=)
Älskar dig hjärtat<3<3<3


Petra


Måste visa dem vackra bilderna vi tog, det är bara kärlek för hela slanten.
Nova ligger och tok kurrar bredvid mig medans Marcus håller på att fixa bilderna, måste installera mobilen på min bärbara och det tog för alltid kändes det som. Ibland är den fan inte snabb iaf.

          

           


Här är våran kärleksfulla natt (: nu blire film, så god natt på er gott folk.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0