Mmm

Underbart !



Har nyss varit på kalas hos kjell (syrrans karl) och medans man var där och fika så var världens underbaraste flickvän hemma och städade hihi. Kom hem vid halv sex tiden och tog med hjärtat och handlade lite go saker för det var hon värd som städade hela våran lägenhet :)

Nä nu ska man gå och steka kött och göra potatis klyfftor med brocoli och ost sås med petra gumman ;)
Hon är bara en tjej man måste hålla sig fast i hehe.


Vad skulle man göra utan Petra, vem skulle man ha mysiga hemma kvällar med utan Petra?
Om jag inte var så svartsjuk skulle ni få låna Petra och se hur en ängel är men det kan ni glömma hon är min min min!
Älskar dig hjärtat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0