Drinkperiodens Start 00:19

Nu är klockan 00:20 och jag har inte ätit på tjugo minuter haha, Käns roligt och spännade att börja med dem här drinkarna nu idag, För er som inte vet så är det pulver man vispar med vatten, tre påsar om dagen och inte en enda mat bit, inte ens en halstablett . Så nu får ni  följa  med mig och ge mig råd eller om ni har frågor att ställa :) Så kommer det vara nya bilder varje dag en veckas tid framöver så ni får se hur ändringen på kroppen blir:)



Ska köra det här först en vecka nu och medans så ska jag ut och gå och träna lite lätt styrke, sen efter så drar jag igång med ren protein noz tabs och loading drink i en månads tid. Bloggen kommer bli upptaderad varje dag nu så ska ni få följa med och se om jag klarar av att gå från en knubbis på 93 kilo till något läckert som man kan titta på haha. Enjoy!!!!!!

I en nära fram tid kommer exakt rätt vikt på mig och mått om bröst  midja och armar. Vill bara tacka hjärtat mitt som har gjort bloggen  till mig  :) du är för underbar :)

Bilder Första Dagen


      

Sov gott på er gott folk ....Och Petra du vet att jag älskar dig ;)

                                     XoXo


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad sexig du är hjärtat :) Älskar dig <3

2008-05-19 @ 08:29:20
URL: http://petraos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0