Drinkperiodens Andra dagen

Hej alla glada :) Jag tänker lägga ut bilder på kroppen efter det är klart med perioden det blir mer roligare och så gör jag som jag vill haha....nä men då ser man mer skillnad : )

Har jobbat och varit till syrran, nu ligger man i sängen och saknar petra så jävla mkt, tycker jag skriver om henne jämt på bloggen men det kan inte hjälpas för det känns så bra och skriva om henne när man saknar na så mkt.
Längtar tills petra och jag flyttar ihop så man slipper den här eviga väntan till helgen (Finns inge värre)



Tänker på dig petra varje dag och jag älskar dig mer och mer för varje gång jag pratar med dig, du slutar liksom aldrig att överasska en, du har allt jag vill ha och mitt hjärta är ditt jag älskar dig ,Min kärlek



2008-04-06 Dagen du ändrade mitt liv ,Älskar dig hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0