Saknad är det svåraste som finns

Saknar min petra så otroligt mkt just nu ; /


Det är felande ....ursäkta att det inte har kommit upp något nytt inlägg med det sket sig med produkterna jag skulle köpa det var slut : ( men det kommer snart nya saker så jag ska köpa då och uppdatera varje söndag :P
håller på att träna för fullt nu med, men jag vill vänta och uppdatera när alla produkter finns :P



Åååå vad jag saknar dig Petra ....förra helgen var helt sagolik och jag tror den här helgen kommer bli ännu mer underbar för du ska komma tidigt på fredag så det blir en lång helg tillsamman full av kärlek.
Du har gjort mitt liv till något värt att leva för petra för sån skit jag var i när du inte fanns men sen kom du som en räddande ängel och visa mig ljuset du visade mig kärlek och det är jag för evigt tacksam för Petra.
Jag ska ägna hela mitt liv till att göra dig lika lycklig som jag är idag och det blir svårt för så lycklig jag är finns inga ord att beskriva med.

Tack för du finns tack för att du är min tack för att du älskar mig hjärtat.

Jag älskar dig petra östberg av hela mitt hjärta tvivla aldrig på det.

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Tycker du om Petra?

;-)

2008-06-09 @ 20:30:33
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0